SKU
2143345
Abstract Product Id
11191
Concrete Product Id
32346

Topkarakter!

Slime Tube Sealant

Varenummer: 2143345

Topkarakter!

To make sure that you don't have to remove the wheel in case of a flat tyre, you can use the Slime tube sealant. With the included tool you can screw... Yderligere information

Kan sendes om 2 dage

istedet for 8,92 € fra 5,20 € Normalpris: 2,19 € / 100ml

Pris inkl. moms
plus 8,95 € levering til Danmark

Du er godt på vej til at købe standardmodellen.
Din konfiguration er ikke gemt.
Ønsker du at gøre cykeln til din helt personlige cykel, klik her.

klik her.

Eller ønsker du at fortsætte med at købe standardmodellen?

Specifikationer

To make sure that you don't have to remove the wheel in case of a flat tyre, you can use the Slime tube sealant. With the included tool you can screw the valve insert out and before pouring the sealant in. Then screw the valve in again, pump up the tyre and ride off. Once the wheel is turning, the sealant will seal the puncture.
· Seals punctures with a Ø of up to 3 mm while riding
· Only suitable for Schrader valves
· With valve key to remove the valve insert of Schrader valves
· Pointed valve and additional filling tube for easy filling
· 237 ml sufficient for 2 inner tubes
· Content: 237 ml or 473 ml

Attention! Can only be used for inner tubes with removable valve inserts.

Anmeldelser
(3)
(0)
(0)
(0)
(1)

(4)

Kun brugere, som er logget ind, og som har købt varen, kan lave en anmeldelse. Log ind og skriv din anmeldelse.

Tube Sealant

Farve: 
Standard
Størrelse:
237ml

Only use in trecking or mountain bikes...Not for road bikes...Is ok

Tube Sealant

Farve: 
Standard
Størrelse:
237ml

Only use in trecking or mountain bikes...Not for road bikes...Is ok

Tube Sealant

Farve: 
Standard
Størrelse:
237ml

dichtet absolut zuverlässig und hält die Luft auch nach mehr als einem Jahr noch im Tubelessmantel.

Tube Sealant

Farve: 
Standard
Størrelse:
237ml

Meiner Meinung nach unbrauchbar für höhere Drücke. Ein Schlauch mit kleinen Löchern (durch Reibung an Pneu/Felge) war bis etwa 2.5 bar dicht, bei höherem Druck versagte das Dichtmittel wiederholbar.