Vis produkter
En måneds GRATIS returret Håndbyggede cykler fra Tyskland Dansk kundeservice
dkk
dkk
Kurv
    Rose

     

    Dette er en samling af spørgsmål og svar, som vores hotline ofte støder på. Den er udvidet og opdateres jævnligt. For at gøre det nemt at finde det rette spørgsmål, har vi opdelt dem i nogle kategorier.

     

    Kundekonto

     

    ORDRER

    • Er det muligt at købe min cykel med noget andet udstyr?

      Du kan selvfølgelig konfigurere din Rose cykel helt som du ønsker det. Der er et link til vores konfigurator ved hver cykelmodel, men du kan også gå til konfiguratoren via knappen ”Services”. Vælg din favoritkomponenter fra hele vores sortiment. Du kan altid spørge vores uddannede personale i Rose BIKETOWN eller på +49 28 71 27 55 70.

    • Når jeg bestiller min cykel online, og vælger ”afhentning”, hvornår og hvordan betaler jeg for den?

      Du kan betale for cyklen, når du henter den. De følgende betalingsmetoder er tilgængelige: kontant/debitkort (vær opmærksom på dit kort kan have en beløbsgrænse pr. dag)/kreditkort (Visa, Amex, MasterCard)/forudbetaling (venligst overfør beløbet til vores bankkonto, mindst 3 dage før afhentning). Du kan hente din cykel i Rose BIKETOWN i Bocholt, indenfor disse åbningstider:

      Man. - Ons.: 10.00 – 18.30
      Tors. - Fre.: 10.00 – 20.00
      Lør.: 10.00 – 18.00

    • Skal jeg betale et depositum hvis jeg bestiller min cykel i BIKETOWN?

      Når du bestiller en cykel i BIKETOWN og du ønsker at afhente den der, kan du betale et depositum, hvis du ønsker det. Det er dog ikke påkrævet.

     

    Cykler

    • Kan jeg blive opmålt for at vælge den korrekte størrelse?

      Ja, vi kan opmåle dig i Rose BIKETOWN, og du behøver ikke en aftale for det. Hvis du ønsker at konfigurere og bestille din cykel online, kan du oplyse os dine mål.

    • Kan jeg teste cyklen i butikken?

      Ja, du har mulighed for at teste cyklen i butikken. Da vi ikke kan garantere at din favoritcykel er tilgængelig i den rette størrelse, anbefaler vi at du ringer i forvejen. Vores telefonnummer er +49 28 71 27 55 55.

    • Kan jeg lave en aftale med en sælger for at undgå ventetid i BIKETOWN?

      Ja, du kan booke en aftale online her eller på telefon +49 28 71 27 55 55

    • Hvor længe skal jeg normalt vente på en rådgiver, hvis jeg ikke har booket en aftale?

      Ventetiden kan variere, afhængig af ugedagen og kundemængden. For at garantere en fair ordre, bruger vi et personsøgersystem. Kontakt vores personale i butikken, hvis du ønsker en personsøger. Personsøgeren informerer dig så snart den næste rådgiver er ledig. I mellemtiden kan du gå rundt i butikken eller tage dig en kop kaffe. Du bliver automatisk kontaktet, når det er din tur.

    • Kan jeg tage min cykel med hjem fra BIKETOWN, med det samme?

      Vi bygger hver cykel individuelt, i overensstemmelse med dine personlige ønsker og mål. Det kræver selvfølgelig en vis leveringstid. Derfor er det normalt ikke muligt at få cyklen omgående. Somme tide er det muligt at få udstillingsmodeller med hjem omgående.

    • Hvordan ved jeg at min cykel er klar?

      Du modtager en e-mail med bekræftelse på afsendelse eller en e-mail som fortæller dig at din cykel kan afhentes i BIKETOWN.

    • Er der andre Rose butikker?

      Vi sælger vores cykler eksklusiv via internet og fra vores butik Rose BIKETOWN i Bocholt/München. Det direkte salg giver en væsentlig prisfordel, som vi videregiver til vore kunder.

    • Hvilke garantier tilbyder Rose?

      Din ROSE cykel kommer med en udførlig garantipakke. Du har 2 års reklamationsret på alle komponenter, og indenfor en periode af 10 år, udskifter og reparerer vi gratis dine Xtreme hjul, eller andre håndbyggede hjul vi har leveret, i tilfælde af egerbrud (gælder ikke systemhjul). Vi udskifter også enhver knækket ramme indenfor 5 år, dog gælder denne udvidede garanti kun den første køber, en 5-årig udskiftningsgaranti (i tilfælde af uheld eller styrt, får du et ombytningsstel til halv pris)* og 2 år på alle komponenter, uden restriktioner*(også for konkurrenceryttere og cykelbude).

      *se Handelsbetingelser

    • Kan jeg returnere en cykel?

      Der er en måneds returret på ubrugte cykler med standardudstyr, som ved alle andre katalogvarer. Der er ingen generel returret på konfigurerede cykler. Hvis og på hvilke vilkår disse cykler kan returneres, afhænger af konfigurationsniveauet. Baseret på vores erfaring, så sker det yderst sjældent at en kunde ikke ønsker sin konfiguration alligevel. Vi finder som regel en fair og ukompliceret løsning, ved efterfølgende ombygning, f.eks. af ergonomiske årsager at forbedre siddepositionen. Disse udføres af vores CykelService (gratis afhentning og returnering inden for Tyskland).

    • Skal jeg lave en aftale om afhentning af min cykel?

      Vi giver dig besked via e-mail eller post, så snart din cykel er klar til afhentning. Derefter kan du indtaste det ønskede tidspunkt for afhentning, via din brugerkonto i webshoppen.

      Man. - Ons. 10.00 - 18.30
      Tors. - Fre. 10.00 - 20.00
      Lør. 10.00 - 18.00

     

    Levering

     

    Brugervejledninger